استند شارژ چیست و چرا باید استند شارژ موبایل در اماکن وجود داشته باشد؟

استند شارژ چیست و چرا باید استند شارژ موبایل در اماکن وجود داشته باشد؟

استند شارژ چیست و چرا باید استند شارژ موبایل در اماکن وجود داشته باشد؟

استند شارژ چیست ؟

در پاسخ به سوال “استند شارژ چیست ؟” باید گفت: دستگاه ایستگاه شارژ یا استند شارژ موبایل دستگاهی الکترونیکی است که می‌تواند تمامی گوشی‌های موجود در بازار را شارژ نماید. استند شارژ نوین شارژ دارای کابل‌های ضدسرقت و کنفی است تا خیالتان از بابت سرقت کابل‌ها یا کشیدگی و قطع شدگی راحت باشد. همچنین از آخرین و پیشرفته‌ترین تکنولوژی شارژ سریع بهره می‌برد تا گوشی افراد را در سریعترین زمان ممکن شارژ کند. شاید برای شما هم بارها پیش آمده باشد که برای خرید یا امورات دیگر به بیرون از منزل رفته‌اید. منتظر تماس کسی هستید اما شارژ موبایل‌تان اندک و رو به اتمام است. ممکن است اضطراب بگیرید و یا حتی خریدتان را رها کنید، استند شارژ موبایل علاج مشکل شماست.

استند شارژ موبایل دستگاهی الکترونیکی است که تعدادی کابل دارد. در کلیه اماکن عمومی کاربرد داشته و می‌تواند انواع گوشی‌های موجود در بازار را شارژ نماید.

استند شارژ گوشی

چرا باید در اماکن عمومی ایستگاه شارژ موبایل وجود داشته باشد؟

با پیشرفت تکنولوژی و گسترش کاربردهای تلفن همراه بسیاری از امورات روزمره‌ی ما با گوشی موبایل انجام می‌شود. بدیهی است که منبع انرژی آن ( دستگاه ایستگاه شارژ ) بایستی در دسترس باشد. می‌توان گوشی موبایل را به خودرو و شارژر را به پمپ بنزین تشبیه کرد. 

چرا باید پمپ بنزین در همه جا وجود داشته باشد؟!

وجود شارژر در اماکن عمومی یک ضرورت است. وقتی شما محل کار خود را به دستگاه ایستگاه شارژ تجهیز می کنید به مشتریان‌تان این پیام را منتقل می کنید : ” شما مهم هستید !! “

وقتی مشتریان شما متوجه می شوند که شما برای نیازشان ارزش و احترام قائلید و نیازشان را برطرف کرده اید رضایت‌شان را بالا برده اید و برندتان را محبوب تر کرده‌اید. مطمئنا اینکه شما نیازشان را برطرف کرده‌اید در خاطرشان خواهد ماند و شما برندتان را محبوب‌تر کرده‌اید.

ایستگاه شارژ گوشی موبایل

فروش بیشتر با استند شارژ موبایل

در نظر بگیرید شارژ موبایل شما کم است و فروشگاهی در نزدیکی شما استند شارژ موبایل دارد، چه می‌کنید؟ طبیعتا به آن فروشگاه مراجعه می‌کنید و گوشی موبایلتان را به یکی از شارژرها وصل می‌کنید. مدتی منتظر می‌مانید تا تلفن همراهتان شارژ شود. در این مدت از محصولات فروشگاه کرده و از آن‌ها خرید می‌کنید. تحقیقات نشان داده است که بین زمان “تامل و درنگ” و فروش رابطه مثبت و معناداری وجود دارد بطوریکه هر 1% افزایش زمان تامل، 1.3% میزان فروش را افزایش خواهد داد.

انواع استند شارژ موبایل

 استند شارژ موبایل نوین شارژ در انواع مد‌ل های دیواری ، ایستاده و تبلیغاتی طراحی و ساخته شده‌اند. مدل دیواری به فضا برای نصب نیاز ندارد و با چهار عدد پیچ روی دیوار نصب می شود. در مدل پایه‌دار استند روی پایه‌ی فلزی ضد آب و ضد خش نصب شده که به راحتی می توانید آن را جا به جا کنید. در مدل تبلیغاتی جدید علاوه بر امکان شارژ موبایل ، یک بنر تبلیغاتی وجود دارد که از پشت به آن نور می تابد و جلوه تبلیغات را چندین برابر می‌کند که به آن اصطلاحا لایت باکس گفته می‌شود.

استند شارژ موبایل تبلیغاتی جدید
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.