درباره ما

داستان خلق نوین شارژ

 ایده‌ی خلق استند شارژ نوین شارژ از اونجا شروع شد که: من (محمد شاه‌میرزایی) برای انجام  چکاب سالیانه به یکی از بیمارستان ‌های تهران مراجعه کرده بودم. منتظر شنیدن نوبتم بودم که یکی از نزدیکانم با من تماس گرفت. تلفن رو جواب دادم، با شنیدن صدای مضطرب و پریشونش متوجه شدم که اتفاقی براش افتاده. داشتم صحبت می‌کردم که باتری گوشیم تموم و خاموش شد. خیلی نگران بودم، به منشی مراجعه کردم و ازش شارژر خواستم. منشی هم با یک لحن نه چندان جالب گفت شارژر نداریم!!

مثل اینکه چاره‌ای جز ترک بیمارستان نداشتم چون باید خودم رو بهش میرسوندم. سالن رو ترک کردم و خودم رو به درب خروج بیمارستان رسوندم که با صحنه‌ی جالبی برخورد کردم. یک دستگاه شارژر بیمارستانی روبروی کیوسک حراست نصب شده بود. خیلی حس خوبی بود، سریع گوشیم رو به شارژ زدم. مدتی که گوشیم در حال شارژ بود به دستگاه خیره بودم و به این فکر میکردم که دستگاه به این جالبی چرا اینقدر زشت طراحی شده، بیمارستان شیکی بود و معلوم بود هزینه‌ی زیادی بابت دکورش شده بود اما این شارژر بیمارستانی‌ اصلا ظاهر خوبی نداشت.

استند شارژ های موجود رو بررسی  کردم اما ظاهر مناسبی نداشتند، استند شارژ موبایل علاوه بر شارژ کردن گوشی باید در حکم یک تابلوی هنری زیبا ایفای نقش کنه و این شد که استندهای شارژ نوین شارژ با طراحی زیبا و چشم نواز طراحی و ساخته شدند.

اعضاء تیم نوین شارژ

کارشناس تولید نوین شارژ
محمد نوروزی کارشناس تولید
سئو نوین شارژ
زهرا شاه‌میرزائی کارشناس سئو و تولیدمحتوا
مدیر تولید نوین شارژ
مهندس مهدی اسکندری مدیر تولید و کنترل کیفیت
نوین شارژ
مهندس محمد شاه‌میرزائی بنیان‌گذار و مدیر عامل
خدمات پس از فروش استند شارژ

در نوین شارژ همواره رضایتمندی مشتریان را بعنوان اصلی‌ترین رمز بقا و پیشرفت مجموعه، سرلوحه فعایت‌هایمان قرار داده‌ایم، چرا که معتقدیم، مشتری مهمترین بخش هر فعالیت اقتصادی است، مشتری زمانی مجددا به مجموعه مراجعه خواهد نمود که از خدمات دریافتی از ما راضی بوده باشد.