ایستگاه‌ شارژ نوین شارژ و تاثیر شگفت‌انگیز آن در افزایش فروش!

ایستگاه‌ شارژ نوین شارژ و تاثیر شگفت‌انگیز آن در افزایش فروش!

ایستگاه‌ شارژ نوین شارژ و تاثیر شگفت‌انگیز آن در افزایش فروش!

خرید ایستگاه‌ شارژ نوین شارژ یا استندهای مخصوص به شارژ تلفن همراه برای جلوگیری از خاموش شدن تلفن همراه کاربران در محیط های شلوغ و عمومی به کار می رود! خاموش شدن هر تلفن، در دنیای امروز یک ضرر بزرگ برای کسب و کارهای اینترنتی به شمار می رود. از این رو استفاده از ایستگاه شارژ نوین شارژ در مکان های خصوصی و عمومی رواج زیادی پیدا کرده است. امروزه در بیمارستان ها، اداره ها، هتل ها و… می توانید از طریق ایستگاه شارژ نوین شارژ، تلفن همراه خود را شارژ نمایید که تاثیرات مطلوبی برای صاحبان مشاغل به همراه دارد.

این ایستگاه ها موجب می شوند تا مشتریان در محل فروشگاه بیشتر بمانند و در نتیجه خرید بیشتری انجام دهند! با استفاده از ایستگاه شارژ موبایل در محل یک فروشگاه یا هتل، مشتری بیشتر از خدماتی که دریافت کرده است، احساس رضایت می کند! به این ترتیب یک مرکز دائمی برای خرید خود انتخاب خواهد کرد.

مزیت های استفاده از ایستگاه‌ شارژ نوین شارژ

ایستگاه شارژ نوین شارژ تعامل با مشتریان را به طرز قابل توجهی افزایش می دهد. چنانچه مشتری به هنگام خرید از یک فروشگاه قصد ارسال ایمیل داشته باشد یا بخواهد تلفن های خود را پاسخ دهد، در صورت اتمام شارژ تلفن همراه بی درنگ محل را ترک خواهد کرد اما وجود یک ایستگاه شارژ گوشی باعث می شود که مشتری بدون نیاز به ترک محل، به امور خود رسیدگی کند و خرید خود را نیز همزمان انجام دهد!

ایستگاه شارژ نوین شارژ در مشتریان شما وفاداری ایجاد می کند. آن ها از این خدمات شما سپاس گزار خواهند بود و در نتیجه برای خرید مجدد به فروشگاه شما مراجعه می کنند. مشتریانی که از این خدمات در یک محیط عمومی استفاده می کنند، بیشتر از کسانی که از ایستگاه شارژ موبایل استفاده نمی کنند، پول خرج می کنند.

تجربه مثبت و وفاداری یکی از مهمترین مزایای استفاده از این ایستگاه ها به شمار می رود. شما می توانید تجربه ای مثبت در ذهن مخاطبین و مشتریان خود ایجاد کنید و آن ها را برای خرید مجدد به صورت ناخودآگاه ترغیب نمایید.

در صورتی که از چنین خدماتی استفاده کنید، تجارت شما به یک مرجع تبدیل می شود. بسیاری از رستوران ها از این استندهای شارژ موبایل استفاده می کنند. این مسئله برای مشتریانی که کار با تلفن همراه در حین صرف غذا برای آن ها اهمیت دارد، بسیار مهم تلقی می شود. در نتیجه انتخاب رستوران مناسب برای آن ها مراکزی است که این امکانات را در دسترس مشتریان قرار می دهند! شما می توانید از این شگرد به عنوان یک تبلیغ مناسب برای کسب و کار خود استفاده کنید. با استفاده از این راهکار می توانید رقابتی صحیح با همکاران خود داشته باشید.

ایستگاه شارژ موبایل

همه چیز درباره خرید ایستگاه شارژ موبایل

ایستگاه شارژ موبایل به قدری مورد استقبال افراد قرار گرفته است که مدل های متنوعی از آن را به بازارهای فروش ارائه کرده اند؛ برخی از مدل های پر طرفدار ایستگاه شارژ گوشی، انواع استندهای دیواری، استند شارژر ایستاده، استندهای قفل دار و انواع ایستگاه رومیزی مخصوص شارژ از خصوصیات و ویژگی های مخصوص به خود دارا هستند. برای خریدی موفقیت آمیز در بین این محصولات، بد نیست که مدل های پر طرفدار آن را بشناسید!

ایستگاه شارژ گوشی در مدل های رومیزی، برای قرار گرفتن بر محیطی مسطح طراحی شده اند. سایز و ابعاد آن ها جمع و جورتر از مدل های دیگر است. این شارژرها می توانند همزمان برای شارژ کردن چند تلفن همراه به کار روند. استندهای قفلی برای شارژ کردن همزمان چند تلفن مناسب هستند. آن ها قابلیت نصب بر روی دیوار را نیز دارند. ایستگاه شارژ موبایل تبلیغاتی، یک مکان مناسب برای تبلیغات به شمار می رود.

نصب ایستگاه شارژ نوین شارژ بر روی دیوار

اگر می خواهید ایستگاه شارژ تلفن همراه را بر روی دیوار نصب کنید، از استندهای دیواری استفاده کنید که قابلیت شارژ چند تلفن همراه را با هم دارند. این ایستگاه ها بر روی استند قرار نمی گیرند و مستقیماً بر دیوار قرار داده می شوند.

این روزها همه افراد با مشکل افت شارژ باتری تلفن و خاموش شدن آن در مواقع حساس و ضروری رو به رو می شوند! از این رو استفاده از انواع ایستگاه شارژر گوشی در فضاهای عمومی ضرورت دارد. در صورتی که این نیاز مردم را با قرار دادن یک ایستگاه شارژر تلفن همراه در محل کسب و کار خود برطرف کنید، بی شک بر تعداد مشتریان شما افزوده می شود!

تفاوت شارژر تقلبی با اصلی

خرید ایستگاه‌ شارژ نوین شارژ با طرفداران بسیار زیادی رو به رو شده است. از این رو سودجویان نیز بیکار ننشسته اند و اقدام به تولید مدل های کپی و تقلبی کرده اند. برای تشخیص انواع ایستگاه شارژ موبایل اصل از تقلبی باید به راهکارهایی در این زمینه توجه داشته باشید. برای این منظور در وهله اول به لوگوی شرکت سازنده این ایستگاه ها توجه داشته باشید. برندهای بی نام و نشان اغلب لوگویی نیز بر روی دستگاه های خود نصب نمی کنند.

ایستگاه شارژ گوشی باید سرعت مناسبی داشته باشد. در صورتی که سرعت شارژ استند شارژر به اندازه نباشد، باید به اصل بودن آن شک کنید! سرعت متوسط برای فول شارژ یک تلفن همراه تقریبا 1 ساعت است. اگر این زمان دو برابر یا بیشتر شود، باید نتیجه بگیرید که ایستگاهی غیر اصل برای شارژ تلفن همراه خریداری کرده اید! برای تشخیص انواع اصل ایستگاه باید دستگاه را از زوایای مختلفی بررسی کنید.

ایستگاه شارژ موبایل

ایستگاه‌ شارژ موبایل نامرغوب

ایستگاه‌ شارژ موبایل نامرغوب، عمدتا از سیم های معمولی تشکیل شده است. در صورتی که در دستگاه های اصل، از کابل هایی با عمر و دوام طولانی استفاده می شود تا بتوان از آن ها در محیط های عمومی و شلوغ استفاده کرد. به قیمت این دستگاه ها نیز توجه داشته باشید. انواع غیر اصل شارژر با قیمت پایین تری ارائه می شوند تا مشتریان بیشتری را برای خرید ترغیب کنند.

یک دستگاه شارژ غیر اصل، آثار مخربی بر تلفن همراه بر جای می گذارد! از این رو باید به خرید نمونه های اصل این لوازم دقت داشته باشید. این مسئله برای تلفن همراه آیفون اهمیت بیشتری دارد! چون باطری تلفن همراه، بسیار سخت تعویض می شود و در صورت بروز هرگونه آسیبی در آن، خسارات جبران ناپذیری به همراه خواهد داشت.

مقاله پیشنهادی: ایستگاه شارژ گوشی موبایل یکی از نیازهای ضروری برای کسب و کار شماست!

نتیجه گیری

با استفاده از ایستگاه های شارژ در محیط های عمومی و خصوصی، می توانید به سادگی تلفن همراه خود را شارژ کنید و از خاموش شدن تلفن خود جلوگیری کنید. در حین خرید به اصل بودن آن توجه داشته باشید. اگر دستگاه شما اصل باشد، از اجزا و قطعات با کیفیتی تولید می شود و با نمونه های تقلبی تفاوت دارد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.