باکس شارژ موبایل و 4 مزیت مهم که کسب و کارتان را دگرگون می‌کند

باکس شارژ موبایل و 4 مزیت مهم که کسب و کارتان را دگرگون می‌کند

باکس شارژ موبایل و 4 مزیت مهم که کسب و کارتان را دگرگون می‌کند

امروزه خرید باکس شارژ موبایل یا پاور باکس در بسیاری از سازمان‌ها و کسب‌وکارها رواج یافته است. زیرا مدیران به اهمیت در دسترس بودن این تابلو شارژ موبایل پی برده‌اند و اغلب می‌دانند که خرید آن نوعی سرمایه گذاری بر روی کسب‌وکارشان محسوب می‌شود و افزایش مشتریان و حفظ آن‌ها برای طولانی‌مدت را در پی دارد.

در این مقاله کنار شما هستیم و به شما اثبات می‌کنیم که چگونه می‌توانید با خرید و قراردادن باکس شارژ موبایل در سازمان یا فروشگاهتان کسب‌وکارتان را دگرگون کنید. از شما می‌خواهیم تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

1. باکس شارژ موبایل و رفع نیاز مشتریان

مشتریان همچون سابق فقط برای خرید به فروشگاه شما مراجعه نمی‌کنند. آن‌ها از اینکه تعامل خوبی با شما داشته باشند، لذت می‌برند. اگر مشتری به محل کار شما مراجعه کند و تلفن همراه خودش را خاموش ببیند، سعی می‌کند هرچه سریعتر خرید محصولات یا دریافت خدمات خودش را نهایی کند و به سرعت از محل کار شما به منظور شارژ کردن موبایلش خارج شود. در چنین شرایطی آن‌ها برای تعامل بیشتر با شما راغب نخواهند بود، زیرا می‌خواهند هرچه سریعتر خود را به خانه برسانند تا تلفن همراهشان را شارژ کنند.

در واقع اگر شما به امر مشتری مداری اهمیت می‌دهید باید خواسته‌های مشتریان را قبل از آن که از شما تقاضا کنند، پیش‌بینی کنید. پس با قرار دادن پاور باکس در محلی مناسب به رفع نیاز مشتریان بپردازید تا آن‌ها نیز از همصحبتی با شما بدون دغدغه خاصی لذت ببرند. این هم‌صحبتی مزیت‌هایی برای کسب‌وکار شما خواهد داشت و آن‌ها را برای خرید بیشتر ترغیب خواهد کرد. حضور طولانی‌مدت مشتری در مغازه منجر به افزایش خرید توسط او می‌شود.

2. تبلیغات در باکس شارژ موبایل و راهی برای دیده شدن

شما می‌توانید از باکس شارژ در مراکز تجاری، هتل‌ها و رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌ها بهره ببرید و مشتری بیشتری جذب کنید. همچنین امروزه وقتی به مراکز درمانی یا باشگاه‌ها و انواع مراکز ورزشی مراجعه می‌کنیم، دستگاه‌های باکس شارژ موبایل را مشاهده خواهیم کرد. اغلب آن‌ها به گونه ای طراحی شده‌اند که امکان تبلیغات کسب‌وکارها یا شرکت‌های خاصی را فراهم می‌سازند.

اگر پاور باکس را در اماکن تفریحی و گردشگری و حتی در اماکن زیارتی مثل حرم‌ها یا زیارتگاه‌ها قرار دهید و به تبلیغات بپردازید، قطعا با بازخورد مثبتی روبرو خواهید شد. زیرا افراد زیادی زمانی را برای شارژ شدن تلفن همراهشان اختصاص می‌دهند و در این حین تبلیغات چاپ شده شما بر روی تابلو شارژ  نظر آن‌ها را به خود جلب خواهد کرد.

در بسیاری از آرایشگاه‌ها و سالن‌های زیبایی نیز از این فرصت برای تبلیغات به عنوان راهی برای دیده شدن بهره‌ می‌برند.

به عنوان مثال اگر شما دارای سالنی پیرایش و کوتاهی مو هستید می‌توانید با چاپ تبلیغات بر روی تابلو شارژ، خدماتی که همکارتان ارائه می‌دهد را تبلیغات کنید و ماهانه وجهی را از او بابت این خدمت دریافت نمایید.

3. باکس شارژ موبایل و ایجاد جذابیت ظاهری

امروزه اهمیت دکوراسیون شیک یک کسب‌وکار یا سازمان بر کسی پوشیده نیست. بسیاری از مشتریان تمایل دارند از شرکت یا فروشگاهی محصولات مورد نیازیشان را خریداری کنند که زیبا باشد. به همین دلیل وقتی در انتخاب مدل باکس شارژ موبایل برای کسب‌وکارتان با دقت و ظرافت عمل می‌کنید، در واقع به مشتریان خود نشان می‌دهید که به جذابیت ظاهری محل کارتان دقت لازم را دارید.

شما می‌توانید بروزترین متدهای طراحی پاور باکس شارژر موبایل را از ما بخواهید. زیرا محصولات ما با ظاهر خاصی که دارند دفتر کارتان را شیک‌تر خواهند کرد. البته لازم به ذکر است که ما صرفا زیبایی ظاهر را مد نظر قرار نداده‌ایم بلکه به کیفیت اهمیت می‌دهیم و محصولی تولید کرده‌ایم که متناسب با نیاز مصرف کننده باشد.

4. ایجاد وفاداری و ماندگاری در ذهن مشتریان

وقتی خدمات مطلوبی به مشتریان خود ارائه دهید برای مدت طولانی برند شما در ذهن مشتریان ثبت خواهد شد. هرچه به خواسته‌ها و نیاز مشتریان توجه کنید آن‌ها از اینکه کالاها و خدمات بیشتری از شما خریداری کنند، لذت می‌برند. مثلا این امکان وجود دارد با خرید باکس شارژ موبایل و قراردادن آن به گونه ای که مشتریان آن را مشاهده و از آن استفاده کنند، موجب رضایت خاطر آن‌ها فراهم آورید. این اثرگذاری گاها بسیار طولانی است و آن‌ها پس از گذشت چند سال باز هم به سراغ شما می‌آیند و کالاهای مورد نیازشان را از شما می‌خرند و تمایل دارند خدماتی را از شما دریافت کنند. زیرا برند شما را به خاطر سپرده بودند.

چگونه نگرانی های مشتریان را با استفاده از استند شارژ کمتر کنیم؟

وقتی مشتریان قدیمی یا جدید شما وارد مغازه یا فروشگاهتان می‌شوند ممکن است با کمبود شارژ تلفن همراهشان روبرو شوند. معمولا افراد در چنین شرایطی مضطرب می‌شوند و ممکن است از شما به عنوان فروشنده درخواست شارژر کنند. البته ممکن است بسیاری از افراد تمایلی به مطرح کردن این خواسته خود نداشته باشند. در این مواقع آن‌ها درصدد خریدی سریع هستند و مایل هستند هرچه سریعتر فروشگاه شما را ترک کنند.

اما با وجود تابلو شارژ در محل کار شما مشتریان احساس آرامش بیشتری خواهند داشت و می‌توانند به راحتی تا هر میزان که مایل هستند تلفن همراه خود را شارژ کنند و خریدشان را با آرامش بیشتر انجام دهند.


در مقاله‌ای 10 نکته مهمی که قبل از خرید باکس شارژ موبایل باید بدانید را به تفضیل بیان کرده‌ایم، پیشنهاد می‌کنیم برای جلوگیری از ضرر مالی حتما آن را بخوانید.


آیا از پرسنل شما هم می‌پرسند شارژر دارید؟

آیا فروشگاه شما به قدری بزرگ است که همزمان چند پرسنل در آن مشغول به فعالیت هستند؟ آیا می‌دانستید روبرو شدن با شارژ کم تلفن همراه ذهن افراد را به خود مشغول می‌سازد و این ذهن ‌مشغولی بر عملکرد آن‌ها تاثیر منفی دارد؟ پس برای آرامش بیشتر و عملکرد بهتر پرسنل خود در محل کار یا فروشگاهتان باکس شارژ موبایل قرار دهید. به این ترتیب آن‌ها دائما از شما یا سایر همکارانشان نمی‌پرسند شارژر دارید یا خیر.


سخن پایانی

به مشتریان و پرسنل خود توجه کنید تا دگرگونی خاصی در کسب‌وکارتان تجربه کنید. برای آن که موثر واقع شوید باید خلاقانه عمل کنید. مشتریان شما از اینکه مورد توجه قرار بگیرند لذت می‌برند، پس این امر مهم را از یاد نبرید و خدمات گوناگونی به آن‌ها ارائه دهید. یکی از مهم‌ترین این خدمات فوق‌العاده قرار دادن باکس شارژ موبایل در فروشگاه‌ شما است. از همراهی شما سپاسگزاریم.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.