خرید ایستگاه شارژ موبایل مناسب و نکات مهمی که باید بدانید!

خرید ایستگاه شارژ موبایل مناسب و نکات مهمی که باید بدانید!

خرید ایستگاه شارژ موبایل مناسب و نکات مهمی که باید بدانید!

اولین سوالی که برای خرید ایستگاه شارژ موبایل یا استند شارژ مکان عمومی باید از خود بپرسید هدفتان از خرید است، استند شارژ مکان عمومی را برای چه کاربردی نیاز دارید؟

آیا فقط باید گوشی موبایل مشتریانتان را شارژ کند؟ کجا قرار است استفاده شود؟

شاید تنها شارژ تلفن های همراه در ذهنتان تداعی شود. اما کاربرد این ایستگاه شارژ فراتر از این حرفهاست.

 

زیبایی ظاهری

فارغ از بحث کاربرد و مشخصات فنی ، یک استند شارژ باید زیبا و چشم نواز باشد. استند شارژ بخشی از دکور محل کار شماست. شما یک تابلوی نازیبا را روی دیوارتان نصب نمی‌کنید. متاسفانه بسیاری از مدلهای استند شارژ مکان‌ عمومی دارای زیبایی ظاهری مناسب نیستند و نمی‌توان از آنها در مکان های لوکس و زیبا استفاده کرد.

ما در نوین شارژ برای طراحی اصولی ظاهر استندهای شارژ زمان زیادی صرف کرده‌ایم. تا با طراحی زیبا و اصولی زینت بخش محل کار شما باشیم. کلیه استندهای شارژ دارای بنر رنگی هستند که به سفارش شما و با لوگوی شما سفارشی سازی خواهد شد.

خرید ایستگاه شارژ موبایل
تعیین کاربرد
استند شارژ مکان عمومی نوین شارژ دارای انواع مدل‌های دیواری ، پایه‌دار و تبلیغاتی هستند. مدل دیواری برای مکان هایی که فضا برای قرار گرفتن استند وجود ندارد کاربرد دارد. مدل VIP این نوع استند دارای نورپردازی از کنار است. این قابلیت جلوه‌ی بسیار زیبایی به محل کار شما می‌دهد. اما اگر فضا برای قرارگیری استند وجود دارد برای خرید ایستگاه شارژ موبایل می‌توانید روی مدل‌های دیگر هم فکر کنید.

نوعی دیگر از این نوع استندها استند شارژ تبلیغاتی نوین شارژ است. این مدل مجهز به یک بنر با ابعاد حدود یک متر در نیم متر است. این بنر دارای لایت باکس بوده و جلوه‌ی خاصی برای تبلیغات ایجاد می‌کند. این مدل برای مراکز خرید ، رستوران‌ ها ، نمایشگاه ها و… بسیار کاربرد دارد. این مدل علاوه بر افزایش رضایت مشتری قابلیت کسب درآمد ماهیانه از طریق اجاره بنر را نیز دارد.

استند شارژر مکان عمومی
تنوع خروجی‌ها
یک استند شارژ مکان عمومی مناسب بایستی بتواند کلیه تلفن های همراه موجود در بازار را پشتیبانی کند. سوکت های شارژ گوشی‌های موجود در بازار یا از نوع آیفون و یا اندروید هستند. نوع اندروید به دو دسته‌ی Type 2 و Type C تقسیم‌بندی می‌شود. استندهای شارژ نوین شارژ تمامی گوشی ها را ساپورت کرده و دارای مدل‌های شش، هشت و ده شارژره هستند.
خرید ایستگاه شارژ موبایل دیواری
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.