چرا باید از ایستگاه شارژ تلفن همراه در نمایشگاه‌ها استفاده کنیم؟

چرا باید از ایستگاه شارژ تلفن همراه در نمایشگاه‌ها استفاده کنیم؟

چرا باید از ایستگاه شارژ تلفن همراه در نمایشگاه‌ها استفاده کنیم؟

ایستگاه شارژ تلفن همراه سطح کیفی هر نمایشگاهی را بهبود می‌بخشد!

مورد مهمی که وجود دارد این است که ایستگاه شارژ تلفن همراه ، می‌تواند رضایت مشتریان از یک نمایشگاه یا رویداد خاص را افزایش دهد. در واقع استند شارژر تلفن همراه به همه افراد اجازه می‌دهند که آزادانه تحرک داشته باشند، بدون آنکه نگران میزان شارژ تلفن همراه خود باشند. اما متاسفانه زمانی که قصد داریم رویدادی را میزبانی کنیم، کمتر به این موضوع اهمیت می‌دهیم.

با قرار دادن استند شارژر تلفن همراه ، بازدیدکنندگان نمایشگاه بیشتر از رویداد لذت خواهند برد؛ خواه این رویداد در یک انبار برگزار شود یا در یک سالن بزرگ مجهز. در ادامه 5 دلیل برای اینکه چرا باید از این ایستگاه‌ها استفاده کنیم، ارائه شده است. با ما همراه باشید.

چرا باید از ایستگاه شارژ تلفن همراه در رویدادهای مختلف استفاده کنیم؟

دلایلی که شما را به استفاده از ایستگاه شارژ تلفن همراه تشویق می‌کند در زیر آمده است.

1. خود را از دردسر سیم‌های رابط خلاص کنید

نزدیکترین منبع برق ممکن است فاصله‌ای طولانی با قرار گرفتن شما داشته باشد. با انتخاب استند شارژر تلفن همراه که با باتری کار می‌کنند، می‌توانید خود را از دردسر سیم‌های رابط خلاص کنید. در ضمن استفاده از سیم رابط، ایمنی محیط را کاهش می‌دهد.

2. کابل‌های برق را از محدوده دید خارج کنید

با خارج کردن کابل‌های برق از محدوده دید بازدیدکنندگان نمایشگاه، محیط شما زیباتر خواهد شد. علاوه بر آن اگر فضای شما محدود باشد، مدیریت کابل های برق یک چالش خواهد بود. با استفاده از استند شارژر تلفن همراه ، کابل‌های برق در محل حضور بازدیدکنندگان نخواهند بود و محیطی امن‌تر و زیباتر ایجاد خواهید کرد.

کابل‌ها را از محدوده دید بازدیدکنندگان خارج کنید

3. زمان پیدا کردن پریز برق را صفر کنید

کار از محکم کاری عیب نمی‌کند. پیدا کردن پریز برق بین فروشندگانی که برای نمایشگرهای خود از پریز استفاده می‌کنند و همچنین کارکنان برگزاری نمایشگاه، یک چالش خواهد بود. در این حالت یک پریز یدکی می‌تواند یک امتیاز و یا کالایی کمیاب باشد. با انتخاب ایستگاه شارژ تلفن همراه نگرانی بازدیدکنندگان از تمام شدن باتری را صفر کنید.

زمان پیدا کردن پریز برق را صفر کنید

4. نگران کابل‌های برق خراب نباشید

با استفاده از ایستگاه های شارژ تلفن همراه نگران کابل‌های برق خراب نباشید. در واقع علاوه بر امنیت بالا، همیشه منبع برقی قدرتمند نیز در اختیار خواهید داشت.

5. به مکان پریزهای برق اهمیت ندهید

مکان مناسب به صورت مستقیم بر موفقیت شما تأثیر‌گذار است. اما ممکن است در یک نمایشگاه، مکانی که به پریز برق نزدیک باشد را انتخاب کنید. اما استفاده از استند شارژ تلفن همراه به شما اجازه می‌دهد که در هر مکانی حضور داشته باشید.

                                    برای کسب اطلاعات بیشتر در این مورد با ما همراه باشید.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.