تابلو شارژ موبایل یا جایگاه شارژ موبایل چقدر روی پاخور کسب و کار شما تاثیر دارد؟

تابلو شارژ موبایل یا جایگاه شارژ موبایل چقدر روی پاخور کسب و کار شما تاثیر دارد؟

تابلو شارژ موبایل یا جایگاه شارژ موبایل چقدر روی پاخور کسب و کار شما تاثیر دارد؟

اگر قصد رشد در فروش و کسب و کار خود را دارید، جایگاه شارژ موبایل یا تابلو شارژ موبایل بهترین انتخاب برای شماست! در واقع جایگاه شارژ موبایل یک تیر است و ده ها نشان!

تابلو شارژ موبایل در یک نگاه

پیش از اینکه در مورد تابلو شارژ موبایل صحبت کنیم می خواهیم موضوعی که همه ما با آن برخورد داشته ایم را بررسی کنیم. دیده اید که جلوی فروشگاهی که از دستگاه آبسردکن استفاده شده است، ناخودآگاه بسیاری از مردم به منظور نوشیدن آب به سراغ فروشگاه مورد نظر می روند؟ جایگاه شارژ موبایل نیز دقیقاً نقش آهنربا را ایفا می کند اما با تکنولوژی بیشتر و قوی تر! منظور از آهنربا، جذب مشتری به صورت غیر مستقیم است.

تابلو شارژ موبایل دستگاهی است که به واسطه آن انواع گوشی های مختلف را می توان شارژ کرد. در واقع این دستگاه برای انواع گوشی ها کابل مخصوص به خود را دارد. این روزها اگر مردم تشنه باشند سریعاً به یک سوپرمارکت رفته و آب می خرند. اما کسانی که شارژ گوشی شان تمام شده است بسیار نگران هستند و تابلو شارژ موبایل حکم نجات آنها را دارد.

ارتباط تابلو شارژ موبایل با رشد کسب و کار

حقیقت این است که اگر شما یک دستگاه آب سردکن جلوی فروشگاه خود بگذارید، افراد سریعاً یک لیوان آب می نوشند و می روند. اما جایگاه شارژ موبایل به صورت اتوماتیک افراد را معطل می کند. یعنی آنها باید صبر کنند تا گوشی شان شارژ شود. به این ترتیب از فرصت استفاده می کنند و در فروشگاه شما حضور پیدا می کنند و از لوازم و یا خدمات شما دیدن می کنند.

ایستگاه شارژ تلفن همراه برای بازاریابی بی نظیر است. فرض کنید فروشگاهی در زمینه فروش محصولات بهداشتی و آرایشی فعالیت دارد. به این ترتیب وقتی از تابلو شارژ موبایل جلوی فروشگاه خود استفاده کند، تا زمانی که دستگاه موبایل مشتری شارژ می شود، فردی می تواند به عنوان مشاور فروش با مشتری ارتباط گرفته و به نوعی بازاریابی کند. این روش تبلیغاتی برای شخصی که منتظر است تلفنش شارژ شود جذاب است. در واقع او به جای اینکه وقت خود را به بطالت بگذراند می تواند با خدمات و محصولات شما آشنا شود. این روزها هرآنچه که به تکنولوژی مرتبط باشد بسیار مورد تایید قرار می گیرد.

تابلو شارژ موبایل

آمار فروش فروشگاه هایی که از جایگاه شارژ موبایل استفاده می کنند!

یک بررسی انجام داده ایم بین فروشگاه هایی که از تابلو شارژ موبایل استفاده می کنند و فروشگاه هایی که استفاده نمی کنند! این موضوع از چند بخش قابل ارزیابی است. بخش اول این است که فرض کنید مجبور به اجاره فروشگاهی در داخل یک کوچه هستید. به این ترتیب خودتان هم حدس می زنید که پاخور فروشگاه شما کم است چون در معرض دید قرار ندارید. پس شما نیاز به دستگاه یا عاملی دارید که نقش آهنربا را داشته باشد. یعنی مردم را جذب کند. به این ترتیب تابلو شارژ موبایل به کمک شما می آید. در واقع وقتی روی تابلویی که در معرض دید مردم است بنویسید که در فروشگاه شما جایگاه شارژ موبایل وجود دارد ناخودآگاه بسیاری از مردم به سمت فروشگاه شما سرازیر می شوند.

این دستگاه سبب می شود تا مردم با فضای فروشگاه شما آشنا شوند. در مورد محصول یا خدمت شما سوال کنند. حتی می توانید نیازهای مردم را بسنجید و در خرید جنس جدید طبق نیازهای آنها برخورد کنید. این ارتباط دو طرفه کم کم گسترده تر می شود و سبب می شود تا به نتیجه بهتری برسید. این سیستم برای کلینیک ها، بیمارستان ها، رستوران ها و کافه ها و حتی هتل ها و سایر مکان هایی که نیاز به مشتری و ارباب رجوع دارند مناسب می‌باشد. برای آگاهی بیشتر در مورد مزایای آن، پیشنهاد می‌کنیم مقاله “ایستگاه شارژ موبایل چطور فروش شما را زیاد میکند؟” را مطالعه بفرمایید.

تاثیر تکنولوژی در صنعت خرده فروشی

وجود جایگاه شارژ موبایل در محل کسب و کار شما سبب می شود که افراد اضطرابی از بابت باتری کم نداشته باشند. اگر فروشگاه شما دارای سایت اینترنتی باشد، مدت زمانی که شخص برای شارژ شدن گوشی خود صرف می‌کند، می توانید خرید از سایت خود را به او آموزش دهید. به این ترتیب شما یک تیر و دو نشان زده اید. باکس شارژ موبایل یکی از بهترین محصولاتی است که در چند سال اخیر مورد پسند جوانان قرار گرفته است. بنابراین فروشگاه هایی که در راستای خرده فروشی فعالیت می کنند می توانند در راستای جذب مشتری از این دستگاه استفاده کنند.

پاخور فروشگاه وابسته به عاملی است که مشتری را تحریک به ورود به فروشگاه نماید. دیگر، تبلیغاتی اعم از تخفیف و … راهگشا نخواهد بود. بنابراین می توانید از تابلو شارژ موبایل یا ایستگاه موبایل استفاده کنید و شرایط کسب و کار خود را بهبود دهید. در سال های اخیر بسیاری از کسب و کارهای مختلف از این دستگاه برای فروش بیشتر استفاده کرده اند و بررسی ها نشان می دهد که سودآوری خوبی داشته‌اند.

مزایای ایستگاه شارژ موبایل در یک نگاه

مزایای جایگاه شارژ موبایل در یک نگاه

سبب می شود تا با مشتری ارتباط بگیرید. این دستگاه به معرفی محصولات شما کمک می کند. فرصتی ایجاد می شود که فروشگاه شما از دور شلوغ و به اصطلاح معتبر نشان داده شود. وقتی رفت و آمد به فروشگاه بیشتر شود قطعاً روی تصمیم گیری سایر افراد نیز تاثیر بهتری می گذارد. اگر قصد شما افزایش پاخور فروشگاه و درآمدزایی بیشتر است این روش کمک می کند تا افراد به شما احترام بیشتری بگذارند. بررسی ها اینطور مشخص کرده است که به طور کلی به شما این امکان را می دهد تا بتوانید مشتریان مربوط به صنف خود را شناسایی کنید. تابلو شارژ موبایل تبلیغاتی، از مدل های جذاب تری هستند که دارای وجهه تبلیغاتی بوده و نوعی بنر تبلیغاتی محسوب می شوند.

جمع بندی

شما با تابلو شارژ موبایل می توانید کسب و کار خود را قدرتمند تر از همیشه دنبال کنید به طوری که مشتری با پای خود وارد فروشگاه شما شود و شما را انتخاب کند. در دنیای امروز جایگاه‌های شارژ موبایل یک انتخاب کاملاً هوشمندانه برای مراکز تجاری محسوب می شوند. مراکز تجاری معمولاً بسیار مورد تایید مردم قرار می گیرند و بی نظیر هستند. اگر به فکر رشد کسب و کار خود هستید روش های آسان و مورد اعتماد را انتخاب کنید.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.