اهمیت وجود شارژر مطب (شارژر کلینیک) در مطب‌ها و کلینیک‌ها

اهمیت وجود شارژر مطب (شارژر کلینیک) در مطب‌ها و کلینیک‌ها

اهمیت وجود شارژر مطب (شارژر کلینیک) در مطب‌ها و کلینیک‌ها

در مطب ها و کلینیک ها، استفاده از دستگاه شارژر مطب ، شارژر کلینیک یا شارژر عمومی در یک دوره زمانی کوتاه به سرعت رایج شد، این دستگاه ها به سرعت تبدیل به یکی از تجهیزات پر کاربرد در محیط های مذکور شدند و امروزه، نبود آنها بیش از گذشته در یک مطب یا کلینیک احساس می‌شود.

استند شارژ موبایل بیمارستان، مطب و کلینیک

نقش شارژر عمومی در مطب‌ها و کلینیک‌ها

 

در سالن انتظار مطب ها و کلینیک ها،  افراد ممکن است برای چندین ساعت منتظر بمانند تا نوبت ویزیت آنها فرا برسد در این مدت به احتمال زیاد سرگرم شدن با تلفن همراه بهترین گزینه است  ولی اگر شارژ گوشی هم به اتمام برسد پیدا کردن شارژر مناسبی که بتوان گوشی را دوباره با آن شارژ کرد کار چندان آسانی نخواهد بود مگر اینکه یک دستگاه شارژر عمومی موبایل در دسترس افراد باشد پس مطمئنا ضرورت وجود دستگاه های شارژر عمومی در مطب ها و کلینیک ها کاملا احساس می‌شود. 

 
شارژر مطب

به طور کلی چند مورد از مهمترین فواید وجود استند شارژر عمومی در مطب ها و کلینیک ها به شرح زیر است :

۱) تسهیل در پرداخت های مشتریان

همانطور که می‌دانید امروزه بسیاری از تراکنش‌های مالی توسط گوشی های هوشمند، قابل انجام هستند و در مطب ها و کلینیک ها نیز، باید یک سری مبالغ را پرداخت کرد ولی به دلایل مختلف، ممکن است افراد در این پرداخت ها دچار مشکل شوند مثلا ناراحتی و کسالت، موجب فراموش کردن کارت بانکی شود.
اگر این اتفاق برای شما نیفتاده باشد به احتمال زیاد آن را در مراکز خدمات درمانی شاهد بوده اید که اشخاصی به دریافت خدمات درمانی نیاز دارند ولی کیف پول خود را در خانه فراموش کرده اند و این موضوع برای آنها ایجاد مشکل کرده است یا اینکه شخص، پول کافی به همراه ندارد و نیاز دارد برای دریافت پول بیشتر با افراد دیگری تماس تلفنی بگیرد.

در موقع وقوع مشکلاتی همچون آنچه در بالا مثال زدیم معمولا نیاز به استفاده از تلفن هوشمند وجود دارد و اگر بر حسب اتفاق، شارژ باتری گوشی نیز پایین باشد دردسر کمبود شارژ، رفع مشکلات دیگری که برای فرد در مرکز خدمات درمانی پیش آمده را دشوارتر می‌کند ولی وجود یک ایستگاه شارژر عمومی می‌تواند در چنین شرایطی مانند یک معجزه عمل کند.

شارژر عمومی در بیمارستان

۲) تسهیل در دریافت خدمات درمانی

 

فرض کنید یک شخص بیمار، فراموش کرده است جواب آزمایش، داروهای مصرفی و یا برخی از مدارک مورد نیاز و مهم برای تجویز جدید دکتر را با خود به همراه بیاورد، شاید اگر از طریق تلفن همراه خود اطلاعات مورد نیاز را به پزشک نشان دهد کارش اصطلاحا راه بیفتد ولی اگر به دلیل کمبود شارژ نتواند از گوشی خود استفاده کند احتمالا آن روز، موفق به دریافت خدمات پزشکی نشود و مجبور به بازگشت به خانه و مراجعه مجدد در یک روز جدید شود و طبیعی است که علاوه بر هزینه اضافی رفت و آمد هزینه ویزیت مجدد نیز به بیمار تحمیل خواهد شد.
وجود یک دستگاه شارژ عمومی موبایل در کلینیک مربوطه از بروز مشکلات مشابه برای بیماران جلوگیری خواهد کرد و در رفاه حال مراجعین بسیار موثر خواهد بود پس توصیه می شود پزشکان و مدیران مراکز خدمات درمانی، ضرورت دستگاه های شارژر عمومی را بیشتر جدی بگیرند.

۳) تسهیل اطلاع رسانی موارد ویژه به خانواده ها

گاها اتفاق می افتد که افراد سالمند، بدون همراه به یک مطب یا کلینیک مراجعه می کنند و ممکن است به صورت ناگهانی مشکلات سلامتی آنها عود کند در این شرایط اگر فرد سالمند یک گوشی موبایل با خود داشته باشد می‌توان با استفاده از آن مشکل پیش آمده را به یکی از اعضای خانواده بیمار اطلاع داد ولی اگر گوشی فرد بیمار به دلیل کمبود شارژ باتری خاموش شده باشد اطلاع دادن به خانواده بیمار دشوار تر خواهد شد.

در این مثال نیز وجود یک شارژر عمومی گوشی در کلینیک یا مطب مربوطه، مشکل پیش آمده را حل خواهد کرد و نقش مهمی را  برای حفظ سلامتی بیمار و آسودگی هرچه بیشتر اعضای خانواده وی ایفا خواهد کرد.

کلینیک

تسهیل گذر زمان در مدت انتظار

یکی از مشکلاتی که برخی از بیماران دارند، بی تابی کردن برای رسیدن سریعتر نوبت آنهاست و گاها این موضوع مشکلاتی را در بین بیماران و منشی ها ایجاد می‌کند ولی شاید اگر فرد در مدت انتظار تا رسیدن نوبتش به استفاده از گوشی هوشمند خود مشغول باشد گذر زمان را کمتر حس کند و هیچ مشکل و بگومگویی را نیز با اشخاص دیگر موجب نشود ولی کمبود شارژ گوشی این راه خویشتن داری را نیز می بندد اما جای نگرانی نیست چون با استفاده از یک دستگاه شارژر عمومیِ کلینیکی دیگر هیچ کدام از حضارِ منتظر در سالن های انتظار مطب ها و کلینیک ها با مشکل کمبود شارژ گوشی مواجه نخواهند شد.

بهبود فضای بصری مطب ها و کلینیک ها

شارژر های عمومی علاوه بر اینکه فواید زیادی برای مراجعین و بیماران شما دارند و در متن بالا به یک سری از این فواید اشارە کردیم در بهتر جلوه کردن فضای داخلی مطب یا کلینیک نیز مفید هستند چون شما می‌توانید بسته به سلیقه و نیاز خود بهترین و زیباترین طرح های بصری را برای دستگاه شارژ عمومی خود انتخاب کنید و یا تبلیغاتی جذاب را بر روی پنل تبلیغاتی استند شارژر، اعمال کنید. این پنل‌های تبلیغاتی مجهز به لایت باکس هستند که جلوه تبلیغات را چندین برابر می‌کند.

شارژر موبایل اماکن عمومی

ارتقای رضایت ارباب رجوع

 

وجود یک دستگاه شارژر کلینیکی همانطور که گفته شد فواید نامبرده بالا را برای ارباب رجوع در پی دارد که تحقق این اهداف رضایت کلی مراجعین و بیماران را از مطب یا مرکز خدمات درمانی مربوطه، ارتقا خواهد داد و در رفاه حال بیماران بسیار اهمیت دارد به همین دلیل است که امروزه رواج فزاینده دستگاه های شارژر عمومی را در مطب ها و کلینیک ها شاهد هستیم.

 

بیشتر بخوانید تا بیشتر بدانید: شارژر هتلی در هتل‌ها و مراکز اقامتی چه کاربردی دارد؟

 

سخن پایانی

تصمیم به سفارش دستگاه شارژر مطب یا شارژر کلینیک یک تصمیم هوشمندانه در جهت بالا بردن رفاه حال مشتریان و کسب رضایت مندی هرچه بیشتر آنهاست پس سعی کنید در این موضوع، همگام با دیگر مراکز خدمات درمانی حرکت کنید و در ارائه خدمات مشابه به بیمارانِ خود، بیشتر تلاش کنید.

شارژرهای عمومیِ کلینیکی با مناسب ترین قیمت ها در اختیار شما هستند و تنها کاری که لازم است انجام دهید انتخاب یک مرکز معتبر تولید کننده دستگاه های شارژر عمومی موبایل است. کارشناسان این مراکز، مشاوره لازم در مورد نوع خدمات را به مشتریان ارائه می‌کنند و در نهایت نوبت به نصب و راه اندازی دستگاه می‌رسد که نیاز به تخصص کافی دارد تا نتیجه نهایی کار برای کاربران رضایت بخش باشد.

شارژر کلینیک
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.